onsdag 27. januar 2010

SATC 2


Som den SATC fan jeg er så kan jeg ikke annent enn å glede meg til den nye filmen kommer i mai.
Jeg er vel det man kan kalle en "SATC nerd". Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett hele serien og den første filmen. Det er iallefall ikke få og jeg blir aldri lei!
Da jeg var innom denne bloggen. Fikk jeg vite litt av hvert om SATC 2.
Her kan du lese det meste om filmen og se flere bilder.
Det går rykter om at jentene dro til Marokko, grunnen er visstnok at Carrie og Mr.Big skal hente et adoptivbarn.
Det kan se ut som om Samantha har funnet den store kjærligheten og skal gifte seg. Hvem er den utvalgte? Blir det hun og Smith??
Og er det ikke Stanford som står til alters? Men med hvem??
Penelope Cruz dukker visstnok opp i en gjesterolle.
Det ryktes også om en SATC movie 3!!
Jeg krysser fingrene og venter spent....

1 kommentar:

  1. Stor fan jeg også...Takk for at du ville legge deg inn som følgerpå bloggen min. Jeg hiver meg på hos deg, for du har en utrolig flott blogg. Hilsen Lilli

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails